2013. március 26., kedd

Elmélet és gyakorlat


Akár tetszik, akár nem, az internet irányítja az életünket. Ami nincs fenn a neten, az nem is létezik. Könyvtárunk is megtalálható (ez itt a reklám helye: https://www.facebook.com/szabadkai.konyvtar) , gondoluk, könnyebb less a kommunikáció, gyorsabb, egyszerűbb, több olvasóhoz eljuthatnak az információk. 
Igen, de ha nincs információ, ha nincs kommunikáció ott, ahol kellene, akkor mi van? Amíg a kölcsönzőn  dolgoztam, ismertem az új könyveket, posztolhattam, reklámozhattam, le is csaptak rá gyorsan az olvasók. Amióta másik részlegen dolgozom, nehezíti a helyzetemet a kollégák értetlenkedése, hanyagsága.

Esik a hó a március végén. Feltölthetek én a netre akármilyen havas tájat, idézetet, amikor havas könyvet kellene ajánlanom, valami érdekeset, valami meghökkentőt.Itt lenne szükségema  kollégák segítségére. Hogy legyen szíves, tegyen már ki a polcra egy olyan könyvet, amit ajánlani tudok! Ha én megyek át és pakolok ki, akkor abból sértődés van, meg pletyka, meg gúnyos összenézés.

Hogy reklámozzam, népszerűsítsem a könyvtárunkat, ha a betérő olvasó nem azt találja, amiért bejött, amit a képen látott?
Hogy népszerűsítsem az új könyveket, amikor az Új könyvek polc üres? Hogy adjak kedvet az olvasáshoz, amikor a könyvek egymás hegyén-hátán állnak/fekszenek?

GYERE BE!

EZT LÁTOD...

Nincsenek megjegyzések: